Predstavitev

Spoštovani,

naše podjetje se ponaša z dolgoletno tradicijo na področju transporta in prodaje naftnih derivatov. Zelo ponosni smo na naš sodoben vozni park, ki ustreza vsem zahtevam po varnosti in ekologiji. Hitra odzivnost, strokovnost in izkušeni vozniki so temelj na katerem gradimo poslovno sodelovanje.

Poleg tega smo uveljavljeni prodajalec kurilnega olja ter dizel goriva na Primorskem, v bodoče želimo to še naprej ohraniti ter s stalnimi izboljšavami prodajo povečati in graditi na zaupanju. Naša najnovejša pridobitev je celovit avtocenter, ki nudi paleto kvalitetnih storitev in sicer od servisa in vulkanizerstva do trgovine z rezervnimi deli ter avtopralnico. Do sedaj smo skrbno očistili že več kot 210.000 vozil.

Da bi lahko ponudbo nadgradili smo v avtocentru odprli tudi restavracijo, ki dnevno ponuja malice, kosila, pizze in druge domače pripravljene jedi. Vabimo vas, da nas obiščete in izberete storitev po vaši meri.

Vasja Peršolja
direktor

POLITIKA KAKOVOSTI DRUŽBE

Politika kakovosti, ki jo je določila Uprava - direktor družbe dne 19.10.2010:

  1. Celovita kakovost je temeljno vodilo poslovanja družbe GATIS-CO d.o.o. in vsakega posameznika v njej.
     
  2. Z uveljavljenim sistemom vodenja kakovosti želimo dokazati našim strankam in širši okolici, da storitve, ki jih ponujamo, ustrezajo naročnikovim zahtevam in medsebojnim dogovorom. S strankami vzpostavljamo vzajemen odnos spoštovanja dogovorjenih meril kakovosti.
     
  3. Prevzemamo evropske kriterije kakovosti, ki nam omogočajo konkurenčnost in razvoj v poslovanju.
     
  4. Celovita kakovost je odraz kulture odnosov in zadovoljstva zaposlenih ter namenjena zadovoljevanju potreb naših strank.
     
  5. Vodilno osebje ter vsi zaposleni v družbi prevzemamo odgovornost za kakovost ter si prizadevamo za popolnost naših storitev.
     
  6. V naše storitve vnašamo vse svoje znanje in dolgoletne izkušnje v poslovanju na logističnem tržišču in na tržiščih ostalih storitev, ki so v naši ponudbi.
     
  7. Uspešnost naših procesov in storitev stalno spremljamo in izboljšujemo z vzpostavljanjem pravočasnih preventivnih ukrepov.
     
  8. Popolna storitev = zadovoljna stranka = poslovni uspeh družbe.